η θεατρική μηχανή
παραστάσεις
εραστάς του θεάτρου
Νέα & Ανακοινώσεις
τι έγραψε ο τύπος
επικοινωνία
 
Black Out

Τζακ Σάρκι | Θεατρική Παράσταση

ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ Το πιο δύσκολο στη θεατρικό γίγνεσθαι είναι να επιλεγεί το έργο. Οι στόχοι της Θεατρικής Μηχανής ήταν σαφείς. Το έργο έπρεπε να ήταν κωμωδία. Κωμωδία, όμως, η οποία είχε να πει κάτι και όχι να ξεχαστεί μόλις ο θεατής έβγαινε απ’ το θέατρο. Στον «Αϊ Βασίλη…» ήταν το εσώτερο μήνυμα, τα τραγικά αδιέξοδα, οι φθίνουσες καταστάσεις, πέρα από τα τρελά γέλια. Στη «Μήδεια» ήταν το καυστικό χιούμορ του Μποστ, η σάτιρά του και το άφθονο σουρεαλιστικό στοιχείο. Στο «Αυλαία και… Πάμε» πέρα απ’ το αστείρευτο χιούμορ, αυτό που μας ερέθισε ήταν ολόκληρη η διαδικασία στησίματος ενός έργου. Ο θεατής μυείται στον μαγικό κόσμο του θεάτρου, γίνεται κοινωνός της προσπάθειας των ηθοποιών, συμμετέχει ενεργά σ’ αυτήν. Με γνώμονα πάντα το μεράκι και το καλό, ποιοτικό θέατρο κατά νου, η Θεατρική Μηχανή ανεβάζει φέτος την κωμωδία του Jack Sharkey «Black Out». Πρόκειται για μια παρωδία έργων της Αγκάθα Κρίστι, ένα whodunnit, όπου ένας επιθεωρητής της Αστυνομίας, κατά τι βραδύνους, προσπαθεί να επιλύσει τους δυο φόνους που συνέβησαν στο σπίτι του Λόρδου Κλάιβ και της Λαίδης Μόνικα. Κι εκεί αρχίζουν όλα. Δολοφονικές ξανθιές έρχονται απ’ το πουθενά, εκβιάστριες αλωνίζουν τον χώρο, playboys προσπαθούν να επωφεληθούν απ’ την κατάσταση, υπηρέτριες τρέχουν πανικόβλητες, σχεδιάστριες ρούχων ιντριγκάρουν και γενικά ένα μπάχαλο συμβαίνει μέχρι τη στιγμή που αποφασίζει ν’ αναλάβει δράση η βοηθός του επιθεωρητή. Αλλά… τέλος καλό, όλα καλά. Και τα πτώματα; Και η δράση; Και τα ερωτηματικά; Κυρίες και κύριοι καλώς ήλθατε στην παράσταση μας. Καλώς ήλθατε στο Black Out!
BLACK OUT ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΜΕΥΣ - ΝΤΟΥΜΠΟΥΡΙΔΗΣ ΣΚΗΝΙΚΑ-ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΛΥΦΟΥ
ΦΡΟΝΤΙΣΤΡΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΕΛΕΣΟΓΛΟΥ
ΟΔΗΓΟΣ ΣΚΗΝΗΣ ΡΟΥΛΑ ΣΠΑΝΙΔΟΥ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΒΟΥΛΑ ΠΑΝΤΑΖΙΔΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ΦΩΤΙΣΜΟΙ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΜΕΥΣ - ΝΤΟΥΜΠΟΥΡΙΔΗΣ
ΑΦΙΣΑ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΕΛΕΣΟΓΛΟΥ
ΦΩΤΟ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΘΟΔΩΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ (με σειρά εμφανίσεως)
ΛΟΡΔΟΣ ΚΛΑΪΒ ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΕΝΕΤΗΣ
ΛΑΙΔΗ ΜΟΝΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΣΑΡΤΣΑΡΗ
ΑΛΤΖΥ ΘΟΔΩΡΟΣ ΚΟΡΟΖΗΣ
ΜΠΙΜΠΙ ΧΡΥΣΑ ΜΟΥΣΤΑΚΑ
ΜΙΜΟΖΑ ΦΟΝΗ ΑΣΛΑΝΙΔΟΥ
ΝΑΝΣΥ ΣΟΦΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
ΤΟΜ ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΕΝΕΤΗΣ
ΜΠΕΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΑΝΤΖΑΡΑΣ
ΑΛΜΑ ΑΣΠΑ ΚΑΡΠΟΖΗΛΟΥ
ΤΖΑΣΜΙΝ ΘΩΜΗ ΑΓΓΕΛΟΥ
ΧΛΟΗ ΜΑΤΙΝΑ ΜΠΙΖΟΥ
ΠΙΕΡ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΓΝΩΣΤΗ ΞΑΝΘΙΑ ΣΤΕΛΛΑ ΦΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ Η «Θεατρική Μηχανή» είναι το θεατρικό ερασιτεχνικό σχήμα της Καβάλας που από το 1999, έτος ίδρυσής της, βρίσκεται ανελλιπώς στα θεατρικά και όχι μόνο πράγματα της πόλης. Η «Θεατρική Μηχανή Καβάλας» βρίσκεται στον τέταρτο μόλις χρόνο της ζωής της. Σ’ αυτό το διάστημα κατόρθωσε να ανεβάσει τη σεζόν 1999-2000 το έργο της Ζοσιάν Μπαλασκό «Ο Αϊ Βασίλης Είναι Σκέτη Λέρα» το οποίο παρουσιάστηκε στην Καβάλα (αίθουσα Δημοτικού Ωδείου και Κάστρο) στη Χρυσούπολη (Δημ. Θέατρο) και στην Ορεστιάδα στα πλαίσια του 1ου Πανελληνίου Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου, όπου και κέρδισε το 2ο Βραβείο Αρτιότερης Παράστασης και το 1ο Βραβείο Ανδρικού Ρόλου (Ανδρέας Ελαίας). Τη σεζόν 2000-2001 παρουσίασε τη «Μήδεια» του Μποστ στην Καβάλα (Παλλάς) στη Χρυσούπολη (Δημ. Θέατρο) στην Καρβάλη (Ακόντισμα) και στην Ορεστιάδα στα πλαίσια του 2ου Πανελληνίου Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου, όπου και πέτυχε τη συμμετοχή της ανάμεσα σε 30 σχήματα (επελέγησαν 6), Έπαινο Γυναικείου Ρόλου (Πέπη Κοντίδου) καθώς και Ειδικό Έπαινο για το πρόγραμμα της παράστασης. Τη χρονιά 2001-2002 παρουσίασε δύο έργα. Ένα μονόπρακτο με τίτλο «Ό Εχθρός του Ποιητή» (από την ομώνυμη νουβέλα του Γιώργου Χειμωνά) το Φθινόπωρο του 2001 (Αίθουσα Εκδηλώσεων Δημοτικής Βιβλιοθήκης) και την κωμωδία «Αυλαία και Πάμε» διασκευή του έργου του Ρικ μποτ Play On τον Χειμώνα του 2002 (Παλλάς). Με το τελευταίο, πήρε μέρος στο 3ο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Βέροιας όπου απέσπασε το 2ο Βραβείο Αρτιότερης Παράστασης, το Βραβείο Κοινού, το 1ο Βραβείο ανδρικού ρόλου (Δημοσθένης Σιούλας) και το 2ο Βραβείο γυναικείου ρόλου (Έφη Κωνσταντινίδου). Για τη συνέχεια (Άνοιξη 2003) ετοιμάζει τη «Γραμμή» του Ίσραελ Χόροβιτς σε σκηνοθεσία Παύλου Λεμοντζή. Εκτός από τη Θεατρική παρουσία της η «Θεατρική Μηχανή» έχει γίνει χορηγός της παράστασης των παιδιών με ειδικές δεξιότητες του ιδρύματος «Αγία Μαρίνα» στην Καβάλα. Μέλη της έλαβαν μέρος σε πολλές βιβλιοπαρουσιάσεις διαβάζοντας μέρος των έργων των συγγραφέων.

BLACK OUT ΜΟΥΣΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1) Οβερτούρα – Εισαγωγή 2) James Bond Theme 3) Ελευθερία SOCA 4) James Bond Theme 5) James Bond Theme (distortion) 6) Κουδούνι 7) James Brown Theme 8) Ήχοι αγωνίας 9) SOCA 10) Un Ano d’ Amor 11) Only You 12) Tango 13) Βροντή 14) Βροντή 15) Βροντή 16) Βροντή 17) ΤΗΛΕΦΩΝΟ 18) Βροντή 19) Μουσική Πανικού (Messiaen) 20) Βροντή 21) James Bond Theme 22) Ti Amo 23) James Bond Theme 24) Ήχοι Αγωνίας 25) James Bond Theme 26) Benny Hill Theme 27) Σειρήνες Αστυνομίας 28) Finale – It’s Raining Men 29) Γέλια 30) Spot

Η ΘΩΜΗ ΑΓΓΕΛΟΥ ΑΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΩΣ «Τζασμιν Κολλινς», ΚΑΙ ΧΡΙΖΕΤΑΙ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΝΙΚΟΛΟΥΛΗ ΚΑΙ ΒΑΛΛΕ ΚΑΤΑΘΕΤΟΝΤΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΥΠΟΠΤΩΝ... ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΓΝΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ...

ΜΟΝΙΚΑ ΓΟΥΙΚΕΝΧΑΜ: (κατά κόσμον Ελευθερία Τσαρτσάρη) Η χήρα που χάρηκε... «Δεν το σκότωσα εγώ. Άλλωστε είμαι η γυναίκα του. (σχ. ΒΑΣΙΚΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΦΟΝΟΥ) Μπορεί ο Κλαϊβ να μην ήταν ο ιδανικός σύζυγος αλλά υπάρχουν και χειρότερα. (σχ. ΞΕΣΠΑΕΙ!!!) Αυτή τον σκότωσε η ΜΠΙΜΠΙ ΚΑΒΕΝΤΙΣ. Η ξενέρωτη , η καμήλα, η «ΞΑΝΘΙΑ». Ω! με συγχωρείται παραφέρθηκα , μα δεν τις έφτανε ο γιος μου ήθελε και τον άντρα μου;
ΜΠΙΜΠΙ ΚΑΒΕΝΤΙΣ: (κατά κόσμον Χρύσα Μουστάκα) Η ξανθιά διάσημη σχεδιάστρια μόδας ... για να δούμε τι έχει να μας πει... Δε λεω μπορεί να προκαλώ πανικό, φθόνο ίσως, όντας διάσημη νέα και ωραία αλλά όχι και δολοφόνος Αυτό πάει πολύ. Ένα weekend χαλάρωσης αποζητούσα και όχι ταινία τρόμου. Ο αρραβωνιαστικός μου, ο πρώην εραστής μου, η αστυνομία η καταιγίδα και ο αγα... ε ε ε ο Κλαϊβ ήθελα να πώ... νεκρός.(σχ. ο αγα... Τι: Ο αγαθός, ο αγανακτισμένος ή μήπως ο αγαπημένος;) Ο Αλτζυ ο γιος του τον σκότωσε ( σχ. με σιγουριά, μπράαβο) γιατί ο πατέρας του δεν ήθελε να με παντρευτεί (σχ. λέμε τώρα...)
ΑΛΤΖΥ ΓΟΥΙΚΕΝΧΑΜ: (κατά κόσμον Θοδωρής Κορώτσης) Ο μοναδικός καρπός (σχ. και κληρονόμος) του «έρωτα(?)» του ζεύγους Γουίνκεχαμ. Ε όχι και εγώ δολοφόνος. Εντάξει δεν τον πολυσυμπαθούσα αλλά μέχρι φόνο δεν θα έφτανα. Μπορεί να τον εκβίαζα, να τον προκαλούσα αλλά να τον σκότωνα για τα μάτια μιας γυναίκας δεν ταιριάζει στο στυλ μου... άλλωστε είναι προφανές ποιος είναι ο δολοφόνος. Ο γάλλος, ο δήθεν , ο ΠΙΕΡ ΝΤΟΥΑΝΩ .
ΠΙΕΡ ΝΤΟΥΑΝΩ: (κατά κόσμον Παναγιώτης Παπαδόπουλος) Ο γάλλος πρώην αρραβωνιαστικός της διδα Κάβεντις Γιατί ένας Πιέρ Ντουανώ να διαπράξει τέτοιο έγκλημα: Δεν είναι ούτε στις συνήθειες του αλλά πάνω από όλα δεν του το επιτρέπει η κουλτούρα του, το υπόβαθρο από το οποίο προέρχεται. (σχ. πολύ σάλτσα ο Γάλλος) Για όλα φταιει η Μπιμπί. Ακούς εκεί να με χωρίσει για ένα τόσο ασήμαντο λόγο. Mon die (σχ. πάλι η σχεδιάστρια στο προσκήνιο)
XΛΟΗ ΚΑΣΤΕΡΝΤΑΪΝ: (κατά κόσμον Ματίνα Μπάτσιου) Η μικρή αθώα «εξαδέλφη» του Άλτζυ Τα έχω στα αλήθεια «χαμένα». Την μόνη που μπορώ να υποπτευθώ είναι εκείνη, η κουτσομπόλα, η Τζασμίν Κ όλλινς, μα πέθανε πριν την ώρα της...
ΜΙΜΟΖΑ... η Υπηρέτρια Α΄ (κατά κόσμον Φόνη Ασλανίδου) Τον λόρδο Κλαϊβ τον σκότωσε η Νάνσυ Στάνφορντ. Ναι αυτή η γεροντοκόρη με την διπλή ζωή. Μάλιστα. Ο Κάστρο την παρότρυνε γιατί ο Λόρδος την είχε αφήσει μισθολογικά στάσιμη επί μακρόθεν. ( σχ. τον Φιντέλ Κάστρο εννοεί; Ε, ποτέ)
ΝΑΝΣΥ ΣΤΑΝΦΟΡΝΤ: (κατά κόσμον Σοφία Παπαδοπούλου) Η «πιστή» οικονόμος... Εγώ γιατί να το σκοτώσω, Ψωμί μου έδινε, μπορεί να ήταν δύστροπος , κακότροπος αλλά ήταν ο εργοδότης μου και στην ηλικία μου η αναζήτηση εργασίας είναι στα αλήθεια πρόβλημα. (σχ... μόνο για αυτό ή υπόβοσκε πάντα ένας ανεκπλήρωτος έρωτας ε; ε;) Θα συμφωνήσω με τον κο Άλτζυ . Ο γάλλος είναι ο δολοφόνος απλά γιατί μου είναι αντιπαθής και καθόλου πειστικός.
Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΞΑΝΘΙΑ. (κατά κόσμον Στέλλα Φουρναράκη) Μια βασική μεν ύποπτος αλλά δεν... Είμαι σίγουρη πως τον φόνο του Λόρδου Κλάιβ, τον έκανε ο... σκηνοθέτης. Από την πρώτη στιγμή κάτι δεν μου άρεσε στο ύφος του. Σαν να ήθελε να κρύψει κάτι. Αφήστε που κάποιες φορές είδα καθαρά στο πρόσωπό του τον φόβο όταν κάποιος ήταν κοντά στη λύση του μυστηρίου. Εγώ πάντως, δεν θα μπορούσα ποτέ να έχω κάνει φόνο. Είμαι από την φύση μου τόσο ήρεμη γλυκιά και αθώα, που η μόνη σχέση που θα μπορούσα να έχω με έναν άνδρα - και πολύ περισσότερο μ΄ έναν Λόρδο - είναι... ερωτική! Α. Ξ. (σχ. Μάλιστα...)
Ο επιθεωρητής Μπέντζαμιν Μπράντοκ (κατά κόσμον Αποστόλης Μαντζάρας) ως όργανο του νόμου και με αίσθημα ευθύνης (βλ. Σαϊνης) αρνήθηκε να μας μιλήσει... όμως η φιλόδοξη βοηθός του και διάδοχος της Αγκάθα Κρίστι (σχ. έτσι πιστεύει) η Αρχιφύλακας Θρίντλ (κατά κόσμον Άσπα Καρποζήλου) ήταν πρόθυμη να μας πει ότι... -Εγω τον σκότωσα, αλλά... ας μείνει μεταξύ μας. Πάντα έλεγα πώς έπρεπε να γίνει ένας φόνος σε αυτό το νησί. Όλα ήταν τόσο πληκτικά. Ένα πτώμα συνοδευόμενο με μπόλικο μυστήριο θα ανέβαζε την καριέρα μου στα ύψη, αλλά πάνω από όλα μην ξεχνάτε το βασικότερο μου κίνητρο, τη συγγραφή του μυθιστορήματος μου, έγινε best seller ξέρετε...(...?...)


Share on Facebook
 
a mediamax production