η θεατρική μηχανή
παραστάσεις
εραστάς του θεάτρου
Νέα & Ανακοινώσεις
τι έγραψε ο τύπος
επικοινωνία
 
Το Αβγό του Φελισιέν Μαρσό

Φελισιέν Μαρσό | Θεατρική Παράσταση

«Το Αβγό» του Φελισιέν Μαρσό


Η Θεατρική Μηχανή παρουσιάζει: «Το Αβγό» του Φελισιέν Μαρσό.
Ένα έργο σατυρικό, καυστικό, ειρωνικό που με μαεστρία αποκαλύπτει την «δυστυχία της αθωότητας» και πως το κοινωνικό μας σύστημα, επιτρέπει να διαμορφώνονται συμπεριφορές και πράξεις που -ειδικά σήμερα- μας πληγώνουν και μας θυμώνουν. Το έργο γράφτηκε το 1956 και γνώρισε μεγάλη επιτυχία στη Γαλλία όπου θεωρείται πια κλασσικό. Στην Ελλάδα ο αξεπέραστος Δημήτρης Χορν δημιούργησε έναν Μαγκί, με τον δικό του μοναδικό τρόπο, όπου έμεινε στην μνήμη των ανθρώπων που τον απόλαυσαν ως ρόλο ζωής...

Παραστάσεις
Από Τετάρτη 15 Μαρτίου μέχρι και Κυριακή 19 Μαρτίου & από Τετάρτη 22 Μαρτίου μέχρι και Κυριακή 26 Μαρτίου.
Στο Αμφιθέατρο Περιφερειακής Ενότητας. Στις 9.00 μ.μ.

Λίγα λόγια για το έργο….
«Ξύπνησα φρέσκος και καλόκεφος» αυτή η μικρή φράση που άκουγε καθημερινά από όλους γύρω του, έκανε τον Μαγκί να αναρωτηθεί τι κάνει λάθος στη ζωή και δεν είναι σαν τους άλλους. Δεν ξυπνούσε ποτέ φρέσκος και καλόκεφος, δεν έβρισκε πουθενά την ευτυχία. Ένιωθε μόνος, αποκλεισμένος, διαφορετικός. Ο κόσμος γι αυτόν ήταν ένα αβγό, κλειστό από παντού. Και αποφασίζει να κάνει στόχο της ζωής του να σπάσει το τσόφλι του αβγού και να εισχωρήσει μέσα. Να ζήσει μαζί με τους άλλους, σαν τους άλλους. Και ο τρόπος να το κάνει αυτό ήταν ένας: Το ψέμα. Ο Μαγκί είναι η ενσάρκωση της αλήθειας. Μαριονέτα στην πένα του Μαρσό, ένα φερέφωνο που αποδομεί κάθε ηθική αξία της ζωής. Σαρκάζει, χλευάζει, περιφρονεί, κατακεραυνώνει την ηθική παρακμή της κοινωνίας. «Το Αβγό». Κωμωδία; Σάτιρα; Ή τραγωδία;

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα…
Στη δεκαετία του '50, ο Φελισιέν Μαρσό, ικανός μάστορας του θεάτρου, έγραψε τη δική του εκδοχή για το "άγνωστο" και "παράλογο" και την "κόλαση" της ανθρώπινης "μοίρας", που διαμορφώνουν οι κοινωνικές συνθήκες, το περιβάλλον (κοινωνικό, εργασιακό, οικογενειακό), αλλά και για την ευθύνη του ατόμου στη διαμόρφωση της "μοίρας" του και της κοινωνίας του.

Η Ταυτότητα της Παράστασης

Συντελεστές
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Κεραμεύς-Ντουμπουρίδης
Σκηνικά – Κοστούμια: Αντιγόνη Τσαφή
Διεύθυνση Σκηνής: Μαρία Παπαλεξίου
Οδ. Σκηνής – Φροντίστρια: Δήμητρα Βασκιώτου
Μακιγιάζ: Βιβή Θεοδωρίδου
Αφίσα – Πρόγραμμα: Κατερίνα Κελέσογλου
Ήχος – Φώτα: Παύλος Ξανθόπουλος
Φωτογραφίες: Φωτογραφικός Όμιλος Καβάλας

Διανομή (Με σειρά εμφάνισης)
Εμίλ Μαγκί: Δημήτρης Καγιάσας
Γιατρός: Σώτη Σωτηράκη
Μπαρντεμπάρ: Κώστας Μπουφινάς
Τανσόν: Θόδωρος Εμμανουηλίδης
Α΄ Γυναίκα: Μαρία Βερασδάνη
Β΄ Γυναίκα: Δήμητρα Βασκιώτου
Γ΄ Γυναίκα: Δέσποινα Παπαδοπούλου
Κοπέλα: Νικολέττα Βάμβουρα
Δεσποινίς Ντυβάν: Λιάνα Αντεδάκη
Πελάτης: Μπάμπης Τουφεξιάν
Κύριος Ντυφικέ: Γιώργος Χεριστανίδης
Μητέρα του Μαγκί: Βάσω Τσιπτσέ
Ζυστίν: Κωνσταντίνα Κατσάνη
Γουσταύος: Νίκος Γραμμάτος
Ζωρζέτ: Έλλη Φιλιππίδου
Ρόζα: Βιβή Θεοδωρίδου
Ευγένιος: Γιώργος Κασάπης
Α΄ πελάτης καφενείου: Κώστας Μπουφινάς
Β΄ πελάτης καφενείου: Θόδωρος Εμμανουηλίδης
Γκαρσόνι: Μπάμπης Τουφεξιάν
Κύριος Μπερτουλλέ: Σπύρος Στάμος
Κυρία Μπερτουλλέ: Ρένα Πολίτου
Ορτάνς Μπερτουλλέ: Δώρα Βαβαλέσκου
Λουκία Μπερτουλλέ: Μαρία Μπουγά
Σαρλόττα Μπερτουλλέ: Ιάσμη Μαντζουράνη
Θεία από το Μοντωμπάν: Δέσποινα Γιαρματζίδου
Ραφφάρ: Γιώργος Κοτόπουλος
Ζοζέφ: Αριστοτέλης Σάρρος
Ντυγκομιέ: Παντελής Ασλανίδης
Πρόεδρος: Παναγιώτης Παπαδόπουλος
Δικηγόρος: Μπάμπης Τουφεξιάν
Εισαγγελέας: Δημήτρης Κεραμεύς-Ντουμπουρίδης

Share on Facebook
 
a mediamax production